Tq Vincent...!

BoyaQQ
1.bpspot/-nI6zMWIOTpY/XAPkbj6wFTI/AAAAAAAAipo/6jtFw90P3p4kqKQuiX3KTlIulHoPR8qUgCLcBGAs/s1600/f24ce7be3d42151d3ca889a9eb73efb1.jpeg" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">

Orang USA la katakan..! Ulu Sungai Ayam..!
Mana? cari sendiri..!

Tokoh perniagaan Vincent Tan akan mendermakan RM50,000 kepada Muhammad Adib Mohd Kassim, anggota bomba yang tercedera dalam kejadian rusuhan berhampiran Kuil Seafield Sri Maha Mariamman, di Subang Jaya, 26 Nov lalu.
Beliau berkata, tindakan itu dibentuk bagi membantu Muhammad Adib, 24, yang sekarang sedang dirawat di Institut Jantung Negara (IJN) dan dijangka melangsungkan perkahwinan bulan ini.
ΓÇ£Kita beri sumbangan ini untuk bantu Muhammad Adib yang sedang dirawat dan akan berkahwin bulan ini atas dasar kemanusian,ΓÇ¥ katanya ringkas kepada pemberita.
Muhammad Adib, diserang perusuh pada awal pagi Selasa kemudian dikala ditugaskan ke lokasi berhampiran kuil berkenaan.
Rusuhan berkenaan tercetus susulan pertikaian berhubung pemindahan tapak kuil yang tidak dipersetujui beberapa penganut Hindu.
Susulan itu, Muhamad Adib sekarang dirawat di Institut Jantung Negara (IJN) bagi membolehkan ia memakai peralatan khas yang diharap sanggup membantu ia pulih lebih cepat.
malaysiakini/news/454403">sumber
Mudah mudahan lebih ramai yang turut sedia membantu..! 
Contoh baik..kena la ikut..! Tak gitu?
Lu Fikir La Sendiri..!

Comments